17 Ağustos 2009 Pazartesi

Kül ve Ateş Dizi Çekimleri



Evet arkadşlar sizlerin bu diziyi sabırsızlıkla beklediğinizi biliyorum çok etkileyici bi oyuncu kadrosuna sahip ve bunun sonucunda dizini fragmanını bile beklemek çok zor gelebilir size... (: her acı yolun bir tatlı başlangıcı var diyerek sizlere şunu söyleyebilirimki dizi çekimleri 17.08.2009 tarihinde ata kolejinde başladı ve sadece o gün 3 çekim yapıldı bende ekiple beraberdim sizlere biraz olsun fotoğraf eklemek isterdim ama telefonumun şarjı olmadığı için fotoğraf çekemedim.. dizinin başlangıcı antakya özel ata koleji - antakya belediyesi - antakya 11. Noter olarak seyir ediyor sizlere en kısa zamanda fotoğraf ekleyeceğime söz veriyorum dizi çekimlerinin ve kamera arkasını bizden takip edebilirsiniz... (:

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Kül ve Ateş Dizisi İzle - kul ve ates dizisi izle kul ve ates izle kul ve ates seyret izle sitemap ping dizi izle youtube izle